Beyzaa91 Bebeğim 3,5 aylık dünden beridir emerken ağlıyor çekiyor geri kendni normal de gazlı olduğu zamanlar da yapardı ama bu başka üşütmüş belliki sizce doktora götürmeli miyim ilaç verir mi daha çok küçük ama bilemedim
Deletedmom_123 Başka belirti yoksa üşütme değil canım atak benimde o zamanlar başladı meme reddi beş buçuk aya kadar devam etti sadece ayakta çok nadir emdi 5.5 aylıkken memeye döndü
Ciseaysion Üşütme değil evet meme reddi bende yaşadim hala zor güç veriyorum üstelik tek taraflı emiyor o direniyor ben direniyorum 5 aylık oldu mecbur mama da başladım