Bayanlar merhaba size geç tanıştığım bu korseden memnun kaldığımı söylemek için açtım bu postu hemde geç kaldım kullansam olurmu diyenler için açtım sezerryan oldum ve sezeryan göbeğim ve karın çevremde doğum sonrası şişlik vardı gitmedi bir türlü sonra birsuru korse aldım hiçbir işe yaramadı 16 aylık bir bebeğim var iki gün oldu kullanalı ama baya farketti 1 ay bunu kullanıp toparlanmasını göre bir küçük bedenini alıp onuda kullanicam artık eski haline geleceğine eminim 🥰