2 aylık oğlum var. Hamileyken bir çok kisi sdocream önerdiği için onu almıştım. Fakat doktorum sdocreamin pişik onleyici değil pişik olunca surulebilecek bı krem oldugunu söylüyor. Bepanthol önerdi onu aldım. bı yandan kaynanam onlar kimyasal sürme zeytinyağı sur diyor. Kafam iyice karıştı . Siz ne kullanıyorsunuz ? Bir de her bez degisiminde sürülmeli mi bu kremler ?