Merhabalar dün farkettim sanki kendini kasıyor bir ürperti gelince titreriz ya onun gibi bir titreme oluyor kısa süreli arada bir yapıyor. Acaba bilinçli mi bilinçsiz mi anlayamadım ve bu beni korkuttu. Acaba bebeklerde olan bir şey mi? Doktora götürmeli miyim? 7.5 aylık bu arada