Deletedmom_123 sağlık ocağı bizden doktordan kağıt istedi, hangi aylarda yapılacağına dair. Çünkü ona sağlık ocağı karar veremiyormus. Her doktor kendi belirliyormus. Bir de hangi marka aşı olacağını. Kağıdı götürdük eczaneden alın aşıyı o tarihler gelince yapalım dedi sağlık ocağı.