Kubralya1 Önüne koyunca veya qgzina verince bekletip atıyor bunun için farklı önerisi olan var mı ne yapabilirim
Paramedikk_ Kubralya1 kuzum didkle çok küçük parça haline getirip çorbasına kat ben böyle aştım bu sorunu
Erdmalprshn Köfte şeklinde. Ben sarımsak karabiber tuz maydonoz katıp yapıyorum o şekilde seviyor. İnşallah sizinki de sever 🌸
MerveAkty Kubralya1 Benim kızlar eti mangalda yer hele kemikli ise ballandıra ballandıra yer 😄 sizde öyle bi deneyin
Kubralya1 MerveAkty mangalda sert olur yemez diye hiç düşünmedim açıkçası ama şuan malum havalar soğudu
ikiPrensesAnnesi20 Kubralya1 benim kızım da sevmiyordu mangal şekline sürekli yedirdim biz yazın her hafta pikniğe gidiyorduk orda alsti şuan 2yasina girmek üzere çok seviyor eti bana sürekli et et diyi
Pol34 Kubralya1 18 aylık bebeğim bayadır köfte olarak yiyor. Misket köfteler yapıyorum suda haşlıyorum. Tavada kuruyor bence. Mantı yapabilirsiniz, benimki aşık mantıya