Dalini bırakın. Bizimde başladı 18 aylıkken kuaför bile siz çocuğa makas vurdunuz galiba belirli yerlerde kısalık var dedi hayır uzamıyo dedik. Sonra Dalin bitti annem başka bir şampuan almış onu kullanırken fark ettim. Dalinden oluyormuş çocuğun şaöı kirpi gibi dik dikti düzeldi. Başka şampuan deneyin önerim ciddi diyorum. Biz doğduğundan beri Dalin kullanıyorduk