6 aylık bebeğimin boğazında kızarıklık var pazartesi salı Çarşamba ateşli geçti günümüz dış çıkarma belirtilerimzde var acile gttik iki kere agumentin antibiyotik verdiler takip edin dediler bogazi yüzünden emmiyo gosuslerim taş gibi oldu yutkunamiyir başına gelipde hemen atlatan oldumu