_annee_ Kızlar gece asla bir uyku düzeni denen şeyimiz yok. Gece 2de kalkti 1.5 saat ağladı oynadı. Gündüz zaten artık az uyuyor. Gece 10 dk da bir ağlıyor. Geçecek mi🙄😥