Merhaba güzel anneler. Kızım geceleri deliksiz uyurdu. Şu an 10 aylık ve 9. Aydan beri saat başı ağlayarak uyanıyor. Meme emmiyor. 6. Aydan beri mama ama geceleri zaten hiç acıkıp uyanmazdı. Şimdi de mama veriyorum uyanınca ama içmiyor. Neden saat başı uyanır oldu anlamadım. Aynı aylarda bunu yaşayan var mı