5 gündür böyleyiz sanki karda yatmış gibi öksürme burun tıkalı burunu açıyorum bide doktorumuz hava verdi eve de nemlendirici makina aldım şuan iyiz çok şükür ama inanılmaz salgın var ben ona bakıcam diye kendim de rahatsızlandım vala dikkat etmek gerek