Merhalar, 2,5 yaşında oğlum var. Adet döngüm düzenlidir. Bu ay regl olmadım. 5 gün geçti, bikaç kez idrar testi yaptım negatif çıktı. Göğüslerim silikon yaptırmış gibi şiş ve ağrılı. Bikaç kez kasığıma bıçak saplanması gibi ağrı girdi baya kıvrandıracak kadar. Bel ağrısı falan filan. Amerika da sağlık hizmetleri ciddi pahalı. Bişeyleri taslaklaştırmadan hareket etmek istemiyorum. Sizlerin deneyim tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum güzel anneler. Gebelik olma şüphesi olabilir mi? Ne yapmamı önerirsiniz.