Sibel22- Merhabalar dün oğluma bexsero yaptırdım gece inatçı düşmeyen ateşi oldu ? Daha önce sizlerde de olmuş muydu ?
Barlas_mom Sibel22- ilk doz 5.ayda oldu 2 gün önce de 7.ay da oldu ateş falan birşey olmadı bizde canım
Gamzea01 Bizde olmadi ama her cocukta aynj tepkiler olacak diye bisey yok. Benim çocuğum da çok nazlı olur sızlanir herkeste farklıdır bu.
Sibel22- Teşekkür ederim yanıtlarınız için😊ateşi düşmeyince acile götürdüm dr enfekte olmuş olabilir felan dedi iyice kafamı karıştırmıştı . Genel bir durummuş rahatladım şu an