Kızlar bebeğim 5 ay 2 günlük. Kafası sürekli öne doğru eğiyor aşağı doğru.
Bi yandan diyorum dişleri çok kaşınıyor acaba bişeyler mi arıyor kaşımak için yada boyun kaslarında acaba güçsüzlük mü var yada normal bi tepki mi tecrübesizim size danışmak istedim
Yüzüstü yatırınca kafasını kaldırabiliyor tam 90 derece olmasada Ama çok uzun süre duramıyor öyle atıyorum 20 sn durduysa eğip biraz dinleniyor sonra yine kaldırıyor. Normal de de kucağıma aldığımda gezerken falan dik tutuyor ama göğsüme de yaslıyor başını yoruluyor mu acaba diyorum bilmiyorum. Sağa sola da dönemiyor henüz yüz üstüyken çabalıyor beceremiyor ama sırt üstü hiç çabası yok dönmek için. kilosu 7 kilo bu arada 2.200 gr doğdu