ipek_dfn22 Bebeğim 44 günlük. Doğumdan sonda hep lekelenmem oldu kanamam olmadi öyle peşlerinden dolduracak kadar şimdide uyurken çok terliyorum saçlarımın yarısına kadar ıslak uyaniyorum bu normalmi
Elifim_benim ipek_dfn22 bende de durum aynı yatmadan çok üşüyorum gece su gibi başım dahi terliyo, zaten emzirirken de çok terliyom 3 aylığız geçer mi bilmiyorum bu durum ama böyle bi sıcak bi soğuk hasta oluyorum