Melkuz bu arada heralde bebegin 5 aylikmiş , bazi bebekler benim oglumda dahil 4. Ay atagina girdiginde perişan olmuştum 6 aylıkken anca gecti atagın etkisinden günlerce bir bucuk qy hic uyumamisti nerdeyse zimbi gibiydim ,senin bebişte bu yuzden atakta olabilir , uyku duzeni kurmaya calişma kendini boşuna yornus olursun , sadece gece uykusundayken ışıga , gündüz uykusundayken karanliga götürme bu dana arti olarak dönecektir birsz sabir istioyr