Herkese merhaba. Bebeğim 2 ay 6 günlük. Geceleri bazen derin uyuyor kaldırmasam kalkmaz bazende saat başı uyanıyor. Derin uyuduğu zamanlarda emzirmek için kaldırmalı mıyım ben genelde 5. 6. Saatte kaldırıp emziriyorum ama yanlış mı yapıyorum bilmiyorum yoksa hiç uyanmayacak gibi uyuyor 🤣