minikurabiyem Asafeymeninannesi geçmiş olsun Allah beterinden korusun inşallah.elinize sağlık çok güzel anlatmışsınız.
Ecelila Asafeymeninannesi çok geçmiş olsun cnm sende benim gibi bi sürü uğraşmışsın üst üste gelmiş zaten rotayida hastanede kapmışsındır çok geçmiş olsun ben ilk çocuğunda çekmediğini ikincide hastanelerden çıkamadım metabolik hastalık rota uyanamama sarilik hepatit a off sorma rabbim evlatlarimizla sinamasin bizi 🙋🏻♀️😊
Asafeymeninannesi Ecelila Ne yazık ki hastane ortamında kaptık 🤦♀️ Oofff sizde baya sıkıntı yaşamışsınız. Yaa o minik beden 🥺 Amin Amiinn cümlemizi inşaAllah 🙏🌼
durupelin Asafeymeninannesi cok gecmis olsun rabbim bütün evlatları korusun bidaha yaşatmasın ve aşı ile ilgili yazdiklariniz içinde ağzınıza sağlık umarım anlayan kişiler olur
Asafeymeninannesi durupelin Çok teşekkür ederim 🙏 Paylaşım yapmamdaki en büyük amaç oydu. Fikri değişen annelerimiz umarım olur 🙏
Burcu35 Asafeymeninannesi Yok olmadı çok şükür çok kolay atlattık uykusuna bile yansımadı. Bexsero aşıda yapıyormuş ateş
Papatyam1703 Burcinersoz bazen mecburda kalınabiliyor rota için çok kararsızdım kızım 3 ayından beri ishal diyebilirim 4 ay aşısını bile 5 ayını geçtikten sonra vurdurabildik 2 aydır adeno virüsü geçmedi tahlil yaptırmaya korkuyorum yine pozitif çıkacak diye 😔
Burcinersoz Papatyam1703 yani rotanın orjinali o kadar sıkıntıki aşısı bile bazen böyle olabiliyor. Bizimde verem aşınyerimiz şişti çünkğ hemşire hanımın biraz fala derine vurmul 2 ay oldu aşı olalaı üç gün önce fark ettim önce şişti kızardı çocuk doktoru sıkıntı yok olabilir dedi sonrasında akıntı olmaya başladı doktor enfeksiyon görsün dedi🙈 enfeksiyon doktoru da takip et alkol sür eğer koltuk altında beze oluşursa yada yer beyaz yara olursa getir akciğer grafisi alcaz dedi😭 benmde sinirşm bozuldu ama aşılar olmasa şuan dünyada hala çiçek hastalığı olurdu allaha şükür tamamen bitti şöyle söyleyyim kızamık görülmüyordu bir dönem sonra aşısız birey sayısı arttı göç ve aşı karşıtlıpından şuan tekrar görülüyor.
Papatyam1703 Burcinersoz evet aşı karşıtlığını anlamış değilim zaten ülkemiz çok fazla göç alıyor bu arada bizimde verem aşısı yeri akıyor ara ara hatta çocuk doktoru tuttuğunun göstergesi yerinin böyle olması dedi
Brcstndg Burcinersoz verem aşısı dediğiniz şekilde olmazsa tutmadı sayılıyor ve tekrarlanıyor. Yani şişmesi, kabuk bağlaması, yara olması ve akıntı beklenen durumlar. Aşıyı yapan hemşireyle alakalı değil. Bu etkiler tuttuğunu gösteriyor.
Eylul2018 Burcinersoz kızımın verem aşısı yeri 8 aylıkken iyileşti iltahapta oldu ama karışmadım tam hatırlamıyorum krem sürdüm mü diye belki antibiyotik krem sürdüm. Ama geçti korktum geçmez diye uzun sürüyormuş iyileşmesi
Burcinersoz Papatyam1703 ama bizimki bayanbüyük baş parmağımın ilk boğumu kadar tabi ele göre değşir biyüktür bnm ellerim 😂
Papatyam1703 Burcinersoz Allah hidayet versin artık bir çok kişi mesai saatimi dokdurur paramı alırım mantığında işini hakkıyla yapan kişi maalesef çok az
Burcinersoz Brcstndg tatlım içinden beyaz katımsı akınttı oldu ben çocuk enfeksiyon doktorunun bana söylediğini söyledim o dedi hemşire yanlış dokuya yapmış diye bebeklerde deri ince oluyor ara sıra olan bir durum dedi içinden beyaz akıntı olunca zaten sıkıntılı dedi yoksa ilk götürdüğümde normal dedi birde aşı olalı 2 ay oldu nerdeyse.
Brcstndg Burcinersoz bizim doktorumuz demişti hatta oğlum 15 aylık kolu tamamen 8. Ayda iyileşti. Ara ara kabuk bağladı düştü tekrardan bağladı. Verem aşısında olan hatta beklediğimiz durum budur dedi. Kabuk gözlenmezse yeniden tekrarlıyoruz aşı tutmamış oluyor dedi. Yani iyileşmemesi çok normal daha uzun sürecek.
Burcinersoz Brcstndg hadi ya bana alkolle sil dedi enfeksiyon uzmanı bilemedim 🤷🏼♀️ Ama notmal olsa söyler heralde diye düşünüyorum enfeksiyon uzmanı sonuçta 😂
Brcstndg Burcinersoz yani ben kaç bebek gördüysem hepsinin akıntılıydı🤷🏼♀️ Yani geçmezse hemen endişe etmeyin diye dedim. Süreç uzun sürebiliyor. Siz gene de kullanın tabi doktor söylemiş. Bana da kendi doktoru da ebe de aynı yorumu yapmıştı. Acımıyor orası zaten. ☺️
Burcinersoz Papatyam1703 yani şimdi bilemiyorum bnek derisi çok ince ama keşke daha dikkatli olsalarda bizde uğraşmasak ne diyim.
Burcinersoz Brcstndg akıntı olduğu gün baya şişti elletmiyordu şuan acımıyo belli giydiriken falan sesi çıkmıyor.😂