3 aylıkken başladı hergün yapmamaya. Bir hafta yapmayınca şaşırdım. Anne sütü alan bebeklerde 15 günü bile bulurmuş. Normalde hergün olunca az az yapardı şimdi 3-4 günde bir dolu dolu yapıyor maşallah 😅 gaz çıkarıyorsa sorun yok bağırsaklar çalışıyor demektir 👍🏻