dnzderin Doktora gittik evde ateşi yok gibiydi ama kaba kaba kalın şekilde dün gece öksürüyordu. İlk kez hasta oldu. Zaten panik bi insanım 🥺 ateşi 37.8 çıktı orda. Kan tahlili yapıldı crp temiz hiçbişey yok. Boğazı kızarmış dedi ciğerler iyi dedi dinleyip. Calpol kullan 4 saat sonrada geçmezse ateş düşmemişse pedifen ver dedi. 3 gün sonra gel dedi. Gece çok öksürürse artarsa tıkanırsa gel hava versinler dedi. Calpol verdim 2 gibi gündüz sonra ateşi düştü 36.8 lere. Sonra 37.3 lere çıktı yine düştü ama ilaç vermedim bidaha hiç. Şuanda ateşi 36.6 braun kulaktan ölçenle ölçüyorum bugün aldım. Doğru sonuç veriyomudur? Ve öksürük için napabilirim ? İlaç ayrıca öksürük için veriliyor mu 6.5 aylık bebeğe?
Nilosunannesi_ dnzderin 5 aylık kızımın aynı sizin dediğiniz gibi çok fazla öksürüğü vardı özellikle de geceleri öksürük krizi tutuyordu resmen dr götürdük ciğerleri temizmiş bize hava berdi her akşam 2 saatte bir 3 ml serum şeklinde verdim gece uykusuna geçene kadar birde prospan şurup tamamen bitkiselmiş sabah akşam bir çay kaşığı verdim 3 günde bitti çok şükür
balkizimmmm dnzderin benim kızım da 6 buçuk aylık, doktorumuz prospan şurup verdi, bitkisel bir şurup zaten iyi geldi, doktorunuza bir sorun isterseniz, çok geçmiş olsun
Miran1306 dnzderin zeytinyağı ve sarımsak ezip ayaklarına sürün iyi geliyor benim bebeğe çok iyi geldi
1prensmom dnzderin ben kullanıyorum öksürük ilacı ve çok etkili doktora götürdük size dediklerini dediler boğazı kızarmış falan şurup verdi doktor ve burun damlası ikisi de çok etkili oldu
safiyecanoglu2311 Öksürük için 1 yaşına giricek benim kızım hala vermiyo doktorlar ya hava ya da ateş düşürücü boğazları kızardıysa antibiyotik ekstra öksürük şurubu vermiyolar pek annesi doktorun dediği gibi takip et ateşi de aşırı yükselmemiş zaten biz 39 ları gördük hastane de ona bile doğru düzgün ilaç vermediler anne sütü en iyi ilaçtır eğer emiyor ise bol bol emzir tek diyebileceğim bu
dnzderin safiyecanoglu2311 Keşke emseydi 4. ayda red etti naptıysak almadı sütümde kesildi hemen. 🥺 İntde tereyağ eritip pekmez koyun bi kaşık verin diyolar ama işe yarar mı bilemedim
safiyecanoglu2311 dnzderin küçükken annem hatırlıyorum sarımsağı ezer terayağ ile kavururdu onun o yağını içirirdi bana ama yani böyle şeyler pek yoruma açık olmuyo açıkcası bebek malum zararı olur mu bilemedim
safiyecanoglu2311 Nilosunannesi_ artık ev tipi manüel havalar oluyo satılıyo evet hava makinesi küçük temin edebilirsiniz doktora danışarak
Gamze_Doruk Benimde oğlum 5 aylık bugün gittik öksürük vardı üşütmüş dedi antibiyotik öksürük şurubu bide soğuk algınlığı için şurup verdi ateşlendiği zaman da carpol ver dedi