Geçmiş olsun benim bebeğimde 3 aylık 3 gün önce çok kötü bir şekilde hastalandı. Devamlı öksürüyordu sağlık ocağına götürdüğümde prospan diye bitkisel bi öksürük şurubu verdi. Hiçbir işe yaramadı. Durumu daha da kötüleşince kendi çocuk doktorumuza götürdüm. Boğazının çok kızardığını nefesinin hırıltılı olduğunu söyledi ciğerlerine inmemesi için iğne yazdı. Çok şükür iğne iyi geldi. Doktorunuza güveniyorsanız yarın bir daha götürün çünkü bebeklerde hastalık çok çabuk ilerliyor. Yoksa doktorunuzu değiştirin bence 🤷🏻♀️ bir de üşütmeden ılık banyo yaptırmak iyi geliyor soğuk buhar makinası da varsa çalıştırmanızı tavsiye ederim en azından boğazını yumuşatır