Kızlar iki aylık bebeğim uç gündür her akşam saat 9 de ağlmaya başlar , beli ki uykusu var esniyor falan, gündüz nasıl uyutuyorum aynısını karanlıkta yapıyorum (kucakta yada sallanma sandalyede) ama daha çok ağlıyor nerdeyse bir saat senki bir yeri kesilmiş gibi. Uykusu çok var diye mi yoksa başka derdi mi var anlamadım birtek gece uykusuna geçerken böyle yapıyor