Kizlar bebeğim bu akşam burnu tıkandı ve öksürmeye başladı ikide bir uyanıyor ..zaten istesemde bende uyamiyorum vicdan azabı çekiyorum resmen (ağlamaktan hebal oldum) 3 gün önce ben hasta oldum hemen maskemi yaktım hatta uyurken bile maskeyle uyuyordum bebeğime bulaşmasın diye 😢ama bulaştı napcami şaşırdım yarın zaten ilk iş doktorumuza goturcem ama onere bileceğiniz doğal şeyler var mı öksürük için..bu arada 5 gün sonra kızım 1 yaşında olacak…