Aynısı hadi yut lafından nefret ettim artık yani tarhana yoğurt kolay yiyor pütürlü sıkıntı ama bu cocuk söylemesi ayıp eti ,tavuğu eline verirdim kendi yerdi kaşık reddi mi , yoksa yemeklerden sıkıldı farklı tatlar mı derdi ne yapacağımı şaşırdım artık