Merhaba annelerim. 14 aylık bebeğim bir kaç gündür 37.6 - 37.8 gibi hafif ateşlendi calpol vs ile hafifletmeye çalıştık. Tam geçiyor dedik elinde ve alnında yanağında kırmızı noktalar oldu bir kaç tane. Sağlık ocağı doktoru el ayak ağız hastalığı olabilir yapacak bir şey yok kendi geçer dedi. Tamam dedik daha da ilerlemedi derkeen öksürük başlıyor şimdi. Pazartesi doktora götüreceğim ama bana öneriniz olur mu acaba, nasıl iyileşmesini destekleyebilirim? Ihlamur içirdim biraz ama denediğiniz iyi gelen bir yöntem var mı acaba? Teşekkür ediyorum şimdiden yardımınıza ihtiyacım varr 😔