Bebeğim 1 yaşında. İlk dişi ek gıdadan çok önce geldi. Ben dişi daha patladığı gün alışkanlık kazansın diye önce silikon fırça ile fırçalıyordum, sonra 10 aylıkken jackn jill bebek fırçasına geçtim. Eline verip kendi sevsin, öğrensin istedim. Ama sadece damaklarını kaşıyor ve bana asla fırçalattırmıyor. Bayadır böyle ben kafaya taktığımdan dolayı mı bilmiyorum, sanki hafif tartar oluşmaya başladı. Silikona geri döneyim dedim onu da istemiyor. Aynı markanın yenebilir macunundan aldım. Onu da sürüyorum yine de kendi adam akıllı fırçalayamadığı için benim müdahale etmem lazım, izin vermiyor. Tiksinir gibi yapıyor. Duyusal hassasiyeti mi var acaba diye düşünmeye başladım. Bebeği böyle olan, çözüm bulan var mı? Ne yapsam düzeltebilirim bu durumu?
Birlikte diş fırçalamayı bizi örnek almasını da denedik.