Serkanelifmihra Arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık. 3 4 gündür her gün gece saat 2 de çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor ve yaklaşık sabah 5 e kadar aralıksız ağlıyor. Sizce sebebi ne olabilir kafayı yicem yoksa gece gece caresiz kalıyoruz resmen
alintugce34 Serkanelifmihra benım bebek agladıgında ya kucak alırız yada sesli sekılde kuran açarız bırde ınan çok nazar degıyor huzursuzluk çok yapıyor anne baba olarak okuyun
peanutbutter Serkanelifmihra kulak iltihabı olabilir. Ağrısı gece vururmuş. Birçok neden de olabilir. Sadece atak da olabilir. Bence bir doktora götürün.
Serkanelifmihra alintugce34 krize girdiği an kucakta da sakinleşmiyo ve okumadığım dinletmediğim dualar kalmıyor. Evet nazara da inanıyorum ama kaç gündür her gece aynı saatte çocuk çıldırıyor
Burcubuse26 alintugce34 demi nazara bende çok inanıyorum geçen dışardaydık herkese güldü kızım sabaha kadar o gece ağladı durup durup😞
Serkanelifmihra peanutbutter doktora da gittik bütün şikayetleri anlattım fakat bir şey olmadığını söyledi. Damakları sertleşmiş diş olabilir gaz olabilir ikisi bir araya gelip sıkıştirabilir dedi. Ama hiç mi geçmez bu her gece aynı saat de kurulmuş gibi başlıyor
peanutbutter Serkanelifmihra ben de üç doktora gittim sırf bu ağlamalarından. Yapısı bu dedi hepsi. Zamanla geçiyor azalıyor ama çok zor dönemlerdi. Neler yaşadım anlatsam roman olur😅 bir de ne gaz ne de başka bir probşemimiz hiç olmamasına rağmen. 😅
Serkanelifmihra peanutbutter Gercekten onlar ağlayınca her şey o kadar zor ve huzursuz oluyo ki ya elde değil bir geçse şu durumlar
safiyecanoglu2311 Muhtemelen diş olabilir annesi tedagil diş granürü ve calpol birazda olsa bize iyi geliyo o dönemlerde denemeni öneririm 😊
Serkanelifmihra safiyecanoglu2311 evet hepsini kullanıyorum ama gece ağlamasına hiç bir şey çare olmuyor ben de anlamıyorum
Nazlican Serkanelifmihra Aynı sorunu bizde yasadık, gece acile bile götürdük bir şey yok dediler. 2 gün geçti tekrar götürdük bu kez doktor kulagına baktı meğer iltihap varmıs. Sizde doktor a götürün bi, özellikle kulagına bakılmasını rica edin
Serkanelifmihra Nazlican bakıldı ama hiç bir sorun çıkmadı ben de üst üste götürdüm doktora ama birşey yok diyorlar insan daha da çaresiz kalıyor
Nazlican Serkanelifmihra Ya kıyamam.. inşallah bir an önce düzelir, sağlık sorunu olmamasına sevindim
Serkanelifmihra Nazlican Diş ve atak haftası deniyor o yüzden baya huysuz ve zorlu inşallah geçer biran önce