Kızlar 3 ay 20 günlük bebeğim var ve reglm 3 gün gecikti dün test yaptım negatif. Hamile olma olasılığım var mı ya 😒 ne yapacağımı bilemedim pazartesi sağlık ocağına filan mı gitsem 🙄 geçen ay da erken regl olmuştum acaba düzene mi girmedi diye de düşünmüyor değilim kafayı yicem tam da spiral taktırmak için regl olmayı bekliyordum bu ay deliricem 😩