Nereleregidem Bebişim 00.30 gibi uyandı. Altını temizledim, karnını doyurdum gazını çıkardım. Uyumayı reddediyor. Beşiğinde kafasini kaldırdı işaret parmağıyla beşiğini kırt kırt yapıyor. Bu gece bana uzun kaderdaşlarim nerdesiniz 😅
Nereleregidem Nereleregidem hala uyumadı sevgili günlük 😁 bir umut tekrar memeye aldım bu sefer de boynumu kırt kırt yapıyor 😔
alintugce34 Nereleregidem 50 günlüğüz 2 saat uğraşıyorum 10 dakıka uyuyor yanımda yatarsa sabah kadar uyuyor beşiğe koyarsam mırıl mırıl 😂suan o bana ben ona bakıyorum enerjılerıde bıtmıyor
El1f Nereleregidem bende 1 saat önce uyuttum bizimkide aynı uykusu gelince uyutuyorum valla zorlamıyorum ya yastığı senin dediğin gibi yapar ya battaniyesini yapar kafayı dikiyo yüzüme bakıp kahkaha atıyo 😂😂😂
Kkzmm Kkzmm sinirden çatlıyorum kendimi zor tutuyorum zarar vermemek için daha 1 aylık bebeksin ne derdin var neeeee
Nereleregidem Kkzmm o zamanları da çok zordu 😔 küçük bir bebek bilerek yapmıyor ben bunu tekrarlıyordum sürekli 🌺
alintugce34 Kkzmm benım bebegımde öyle koynumda yanımda yatıyorum öyle deneyebılırsın daha çok küçük sana ıhtıyacı var sabır
Kkzmm Nereleregidem öyle olmuyor işte uykusuz ve hasta olunca bebeğe kızıyorum yardımcım da yok lohusayım üstüm başım kan içinde tuvalete bile gidemedim
Nereleregidem El1f iiiiiifgghhheeyyy gibi garip sesler çıkarmaya başladı. Yani derdi ne anlasam çözmeye calisicam. Ne derdin olabilir sevgilisinden mi ayrıldı noldu valla catlicam artık ya
alintugce34 Kkzmm benım bebek 50 günlük o bile zevk yapıyor cekmıyor ama meme ağzında 😂kendımı inek hissediyorum artık
El1f Nereleregidem ağlamasından anlayamazmışım ben mesela artık neye niye ağladığını ağlama şekillerini takip ederim anlıyorum sende takip et gün içinde belki yardımı dokunur bu fikrin ben öyle yapıyorum takip ağlama şekillerini seslerini ona göre yapmak istediğini zaten anlarsın 🥰❣️ Bi dene derim mesela yarından itibaren başla bide mesela şimdi çizgifilm açsan izletsen bi yarım saat kadar zaten mayışıyorlar daha sonrasında emzirirsin uyur inşallah bi dene bakalım faydası olur inşallah❣️
Nereleregidem El1f ağlamayı deneyeceğim 😅 ekrana alıştırmal istemiyorum 😔 kendimi kötü hissediyorum. Kucağımda uyudu bakalım beşiğe koyabilecek miyim 😆