masterana0 Ne zaman yaptınız ilk gününüz nasıl geçti. Bizim beşiğimiz 1 haftalığına yok o yüzden başka Bir odada koltukları birleştirdim bizimle yatamıyor dönemiyor rahatça bakalım uyuyacak mı şimdi koydum Sizlerin ilk günü nasıl geçti ne yapmalıyım
curly_mom masterana0 ilk 18 aylıkken odasını ayırdık, montessori yatak almıştık oğlumun odasına. İlk gece uyuyamadım gık dese uyanıp bakıyodum. Oğlan benden hazırmış yatağı ayırmaya çok rahat karşıladı 😅 zaten emzirme dönemindeydik ve emerek uyuyordu, çoğunlukla da ben oğlanın yatağında sabah ediyordum 🥲
Bircaykoyicelim masterana0 Hastaneden çıktığım gün odasında yatırdım. 3 günlüktü. ilk gün de , diğer günler de Gayet güzel geçti. Uyku düzeni daha güzel oldu. Şu an 16 aylık.
masterana0 curly_mom ben şuan koydum ya kafayı kaldırıp etrafı seyrediyor farklı geldi ya Uyku arasındaydı
Sum5721 Bende oda ayrımı yapmak istiyorum oğlumun montessori yatağı var odasında yanımda beşikte yatıyor ama sın 1 haftadır beşiğinde uyuyan çocuk gitti kucağımda uyumaya çalışan bir çocuk geldi hayır bıraktığımda anlıyor uyanıyor geceleri bende uyuyamaz oldum nasıl ayırıcan bilmiyorum gözüm korkuyor açıkçası uyku eğitimi vermiştim ama oda yalan oldu 1 aydır
Sinemisssss Kızım hep kendi odasında yattı ben onun odasına kendim için yatak aldım 22 aylık bıraksam yalnız yatar da ben yapamıyorum