Bebeğimin üstünü değiştirirken farkettim ,sağ kasık tarafında hafif bi şişlik vardı, yeni oluştu büyük ihtimalle çünkü öncesinde yoktu, mutlaka görürdüm. Kasık fıtığından şüpheleniyorum arkadaşımın bebeğinde de aynısı vardı , ameliyat oldu. Sabab hastaneye götürcem direk ama başına gelen var mı bu durum , içimi rahatlatın nolur , gaz çıkarırken ağlıyo , başına gelen var mı bu durum ?