Ya bebegim 47 günlük oldu ama doğdugundan beri pisik ve mantar oluyor iyileşti tam geçti diyorum ertesi gğn daha kötü oluyor çok bunaldım doktorumda sadece krem veriyor benim bildigim mantarın sebebi enfeksiyon hiç kan falan almadı doktorumu mu degiştirmeliyim acaba diye düşünüyorum sizin basınıza geldimi böyle bir sey