Şimdiden çok teşekkür ederim beynim bir türlü basmıyor.
Bebeğim 38+1 de 06.07.2022 de doğdu.
Atak haftasını bir türlü hesaplayamadım.
(İnternette doğacağı tarihi yazın diyor onu nile hesaplayamadım o yüzden ortada kaldım)
Bu benim için büyük bir iyilik çok sağ olun ❤️