Merhaba dün benim oğlumun da ateşi 39.5a dayandı.. öncelikle ilk yapman gereken çok ama çok sakin olman.. panik ve korku yapmaman gerek çünkü çocukta bunu anlıyor o da huzursuz oluyor.. ben 3 senelik annelik hayatımda ilk bunu başardım dün gece.. ateşini düşürmeye çalışmadım hemen. sakin kaldım üstündekileri yavaş yavaş çıkardım ince giydirdim.. udi hindi yağını sırtına, göğsüne, ayakların altına ve burnuna damlattım.. sırtına masaj yaptım.. ateşi 39’a indikten sonra ılık suya soktum.. en sevdiği oyuncakları içine attım biraz su da durdu.. çıkardım ve tekrar udi hindi yağı ile sırtına masaj yaptım elinin avuçlarına da masaj yaptım.. bi baktım 38’e düşmüş sonra uyumaya başladı rahatladı çok şükür bugün çok iyiyiz.. Ateş demek bağışıklık demek..sakin kalmanız çok önemli.. telaş yapmakta haklısınız ama sakin kalmaya çalışın Allah’ın izniyle atlatacaktır.. Allah yardımcınız olsun Allah şifa versin..