Busra0101oo Sevgili anneler bebegim 3ay 23, gunluk valens d3 sarılı olan damla kullaniyorum fakakt bebegim kakasini kendi yapamiyor damladan kaynakli olabilir mi bu damla kullanip sorun yasayan var mi
amansallagitsin Busra0101oo ben kullaniyorum gunde iki damla seklinde dogumdan 15 gun sonra baslamistik hic ole bi durum yasamadim 11 bucuk aylik suan
Emnedmr Busra0101oo iceriginde zeytinyağı var damlayla alakalı olduğunu sanmıyorum gaz problemi olabilir
Emnedmr Busra0101oo neyle besleniyor ben 10gunlukken yaşamıştım bu durumu anne sütü aliyor sadece ozaman doktorum 4 damla zeytinyağı ver demişti simdi 4 ay22 günlük kakasını yapamayinca veriyorum