Erva1234 yapmayın lütfen yaa. Otizm öyle bir şey değil. Benim kızım da o aylarda sadece baba diyordu, belki onu bile demiyordu. Şu an 2 yaş 3 aylık her şeyi söylüyor, 2 yaşından sonra özellikle birkaç kere duyduğu kelimeleri bile tekrar ediyor ezberliyor. Daha çok küçük, her çocuk da bir değil. Baba dede diyormuş, demekki konuşması biraz geç olacak.