Zumra2505 benim de ilk bebeğim. 2. Ayın sonunda yapılan aşılarda kusma olmuştu. Normalde kusan bir bebek değil. Ateşi yükselince calpol ver demişlerdi. Bende klasik emzirdim hemen üzerine calpol verdim ve birden hepsini vermiştim sanki içecek gibi. Verdiğim gibi fışkırarak kusmuştu. Ağlayarak komşumun kapısını çalmıştım. Kusması ateş ve ilaçtanmış. Şimdi 8 aylık kızım ve artık alıştım. Calpol açken veriyorum ve şırıngayla azar azar. Bir daha kusma olmadı. Eğer kusma tekrarlarsa acile gidebilirsiniz belki. Benim şimdiye kadar 1 kere oldu o da ilk aşılarda acemiydim 😁