2709G ben de aynı sizin gibi sürekli sağım yapıyordum bu çok yanlış bir şey, bırakın memeden emsin çocuk, o emdikçe sütünüz artacak. Artmayacakmış gibi geliyor ama artıyor merak etmeyin😇 Eğer bi alerjisi vs yoksa biraz sütlü tatlı tüketin, o uyuduğu zaman uyuyun, bol bol su için. Özellikle uyku ve su gerçekten direkt süt yapan şeyler. Pes etmeyin, sütünüzün arttığını ve yettiğini göreceksiniz. Bende iki kez mastit oldum berbat bir şey, çok sağım yapmaktan oluyor, meme ona göre süt üretiyor, bebek o kadar tüketemeyince kanallar tıkanıyor. Sağımı sadece işiniz düştüğünde yapın derim. Onun dışında bol bol emzirin. Geçmiş olsun, inşallahh bolll süt banyolu günleriniz olsun minik ile💖