barbarosunannesi 30 yaşındayım kendimi bildim bileli sivilceliyim .20 li yaşlarda roaccutan kullandım doktor kontrolünde.hamileyken geçmişti .şimdi yine başladı .kadın doğum başka hangi bölüme de gideyim bileniniz var mi
Ucansupurge barbarosunannesi 18yasima kadar hiç sivilcem yoktu. Sonra bir cikti tam çıktı. 28 yaşındayım bu 10 yıl içinde hamilelikte ve 8 ay eliminasyon diyeti yaptığımda yoktu sivilcelerim. Dipnot Pcosum var 18yasinda teşhis edildi. Geçmeyen sivilcelerin kokeni genellikle hormonlar canım. Önce kadın doğum hormon testleri. Testesteron normal ise oradan cildiye. Birde süt ürünlerini kesince sivilceler azalıyor
barbarosunannesi Ucansupurge yoğurt çok yiyorum.kahve de içiyorum sütlü.bi deneyeyim dediğinizi çok teşekkür ederim.
ReSeLi Acaba önce dahiliye bölümüne gidip durumunuzu anlatıp oradan endokrinoloji bölümüne geciş yapmak istediğinizi söyleseniz olurmu genelde hormonlara o bölüm bakıyor
barbarosunannesi ReSeLi kadın doğuma daha önce gitmiştim bişey görmemişti öyle de yapabilirim aslında çok sağolun