Yagmurefeninannesi 4 aylığız. Kontrol de doktor bize ya sidefer yada bestiron verdi. Araştırdığımda sidefer de sanırım şeker vs var bestiron da yeni çıkmış eşim 3 eczane ye sordu siparişle geliyormuş. Kimi nutrigen kullan diyor kimi mamanın içine şase katılan demir ilacları var kullan diyor. Ben biraz da doğal olmasından yanayım aslında. Kimler ne kullandı kızlar bi yardımcı olabilir misiniz? Çok kararsız kaldım.
yldrm986 Yagmurefeninannesi ferrum veriyorum ben ,demir eksikliği vardı 10 günde düzeltti değerini memnunum 🙏🏻 Tadı da güzel vanilyalı, bebeğim seviyor
Asaf311 yldrm986 bizde ferrum kullandik degerler ayni kansizlik var hangisi resim varmi bizdekinin rengi kirmizi kan gibi
yldrm986 Asaf311 aynen canım kırmızı olan,aç karnına vermen lazım ama, sabah emzirme ya da mamadan en az 20 dk önce ,emilim olmaz tok alırsa
yldrm986 Asaf311 aynen canım kırmızı olan,aç karnına vermen lazım ama, sabah emzirme ya da mamadan en az 20 dk önce ,emilim olmaz tok alırsa
Ikram Asaf311 ya sizde ilk kullandgnzda afedersiniz kakasnda küçük kan gördünüz mü yarn doktora götrcem acaba damladan mı vermiyorum smdi?