Tuuuggba 2 ay 6 günlük olduk bir kaç gündür akşamları belirlş saatlerde ağlama krizi oluyor yardım edin lütfen başına gelen var mı acaba bu aydan sonra kolik olur mu
Elisam16 Tuuuggba akşam vaktinin belirli saatlerinde oluyorsa gaz doktorumuz söylemişti kolik oluyormuş her akşam aynı saatlerde susmadan ağlaması
ZZeynepsss Bebişim 4 ay 26 günlük 2 ayda aynılarını yaşadım sebepsiz katılarak ağlama bence tek sebebi gaz sorunu ben gaz değil saniyodum ama 3.ayda rahatlamaya basladi