Merhaba kızlar doğum yapalı 2 ay 15 gün oldu 40 ım çıkana kadar leke leke adet gördüm kırkım dan sonra 1 hafta temiz kalıp 2 3 gün yine leke (kırmızı) görüyorum normal bir durum mu doktora gitmem gerekir mi yoksa buda doğum sonrası yaşanan düzensizlik olarak mi kabul ediliyor .