GamzeDurmus Kızlar ne zaman oturtmaya başladınız yada başlayacaksınız? Hep aklımda benim suan 3 aylığız
Betul-08 GamzeDurmus bebeğinizin oturma isteği var mı kucağınızdaykin öne eğilmek yatarken kalkmak istemek gibi
birfincantuzruhu GamzeDurmus 4 aylıkken hafif kucağımda oturttum 5 aylıkken destekli oturttuö 6 aydan sonra desteksiz oturdu. Mama sandalyesi de etkindi tabi
Aselin_annesii GamzeDurmus her bebekten bebeğe değişiyor canım ek gıda dönemine bile erken başlayan bebekler olabiliyor gelişimine bağlı aslında
Birannisbirbebis GamzeDurmus 6 aylıkken kendi kendine oturmaya çalışıyordu destekli oturttum şuan nerdeyse 7 aylık kendi kendine oturuyor ebe bebeğin isteği hareketleri doğrultusunda desteksiz oturtun her çocuk aynı zaman oturmaz demişti oğlum hep kendi oturmak istedi
Linaduygu Betul-08 evet ya daha 3bucuk aylık öne eğilme var sürekli bacakları falanda çok hareketli artı ellerinden tutunca kendini kaldırma isteği de var ama erken değil mi
Betul-08 Betullyilmaz_ benim bebeğimde 3 ay 8 günlük doktor istekliyse kucağında tutarak oturt dedi 4. Aya kadar sonra yanlarına bişey koyarsın dedi
Betul-08 Linaduygu hayır erken değil benim doktorum 30 senelik ve Prof bilgisine güveniyorum ve youtubede dr osman gönülal var onuda dinleyebilirsiniz
Ecemil2334 Basini dik tutabiliyorsa , yattigi yerden dogrulur gibi basini kaldiriyorsa ellerinden tuttugunuzda kendini kaldirabiliyorsa destekli oturtmayla baslayabilirsiniz. Uc ayliktan sonra kucakta destekli ve desteksiz ☺️
Birannisbirbebis GamzeDurmus şimdi ki bebeklerde değişik sanki hep eskiden bebekler böyle değildi şimdikiler daha önde diyorlar benim bebeğimde kendini kaldırmaya çalışırdı 3 aylıkken büyümeye baya hevesliler ☺️