ilknurcelik pedagogdan yardım alabilirsiniz. Benim oğlum da aynıydı.16 aylıkken Pedagog a götürdük. Normal 2 yaş sendromu dedi. 29 aylık şuan. Büyük ölçüde azaldı artık. Ebeveynlerden biri mutlaka daha keskin olmalı. Benim eşim asla hayır demez mesela. Ben biraz kendimi tuttum. Hayır dedikten sonra asla ne isterse yapmayın. Kararlı olduğunuzu bilsin. En azından biz öyle yaptık. Şuan ben ne dersem tamam anne diyor. Ama yine babasına yapıyor yapacagını.