Aselduru88 Kızlar peteklerimkz daha açılmadı çocuk yorganim yok buyuk yorgan atsam terliyor battaniye atsam sanki usucek gibi hissediyorum siz ne örtüyorsunuz kızım 27 aylık buarada
birfincantuzruhu Aselduru88 ben 1 haftadır tulum giydiriyorum üzerine de orta kalınlıkta battaniye gerçi oda çok durmuyor üstünde ama 🙃 bu arada bende Kayseri siz neresinden 😊
Zlm Aselduru88 benimki örtü tutmuyo Instagram’da bi sayfadan uyku tulumu yaptırdım çift katlı onu giydiriyorum şimdilik kışın 2.5 tog tulumu var LCW dan onu giydircem
nonikannesi Aselduru88 ben ince tulum üstüne bazen birşey örtmüyorum bazen ince çarşaf bazen orta kalınlıkta battaniye. Termometreye bakıyorum hava sıcaklığına göre karar veriyorum. Çocuk doktorumuz kesinlikle çocuğu sıcağa maruz bırakma dedi.
Bugleminannesii Aselduru88 18-19 derece fln oluyor petek açmadığımda Yorgan örtüyordm bu sabah elleri biraz üşümüş gibiydi artik19° soğuk gelirdir burnundan soğuk alirdir diye düşündüm petekleri açtım yinede yorganla yatırıyorum ilk aksamimiz çok kalın değiller ztn hazirlari terletmez diye düşünüyorum
Hkshkshsk Aselduru88 yorgan ortuyoruz havalar soğudu ben bile üşüyorum petekleri bı kaç gün açtım 200 TL geldi oda toplasan 2 veya 3 gün olmadı yani tulum almaya niyetliyim bakalım
Sontvbukucu Aselduru88 uyku tulumu giydiriyorum ortu imkansiz ustunde tutmaz gece 62847884 kez yatakta yer degistiriyor