Arkadaşlar merhaba, bebeğim 14 aylık en geç 8 de uyanıyor. sabah 8 buçuk 9 gibi kahvaltı yaptırıyorum. 12-1 arası öğlen yemeği yediriyorum saat 3-4 arası ara öğün 6-6 buçuk gibi akşam yemeği 20-20.30 gibi 150-180 cc mama verip uyutuyorum.
Sabah kahvaltıda 1 dolu tatlı kaşığı taze peynir 3-4 tane zeytin 1 kırma yumurta( haşlanmış yemiyor. kaşarlı tarhanalı vs) bazen domates bazen 1 çay kaşığı pekmez kaymak(kendim yapıyorum)
Öğlen genelde çorba
Ara öğün meyve, muhallebi, poğaça vs gibi şeyler
Akşam yemeği olarakta bize yaptığım yemesine uygunsa veriyorum değilse et olur sebze olur yemek pişiriyorum yanında yoğurt ya da salata veriyorum.
Etrafımda danışabileceğim hiç anne yok. Sizce doğru bir düzende gidiyor muyum? Sizin bebişlerinizde durum ne? Genelde bitiriyor tabağını bazen çok az bırakıyor ama düzenimiz bu şekilde. Sizler neler yediriyorsunuz. Saat düzeniniz nasıl? Bu arada tek uyku yapıyor.