Benım kızımmama sandayesınde durmak istemıyordu, babaannesı masa sandalye almış, orda yıyıp içiyor bir aydır. Masa sandalye yer olmadıgı için tv karsısında dueuyor ve tv actırıyor, youtube acıyorun tam izleyeceği sırada ekranı duraklatıyorum sen yemeğini yediğinde çalışcakmış yoksa çalışmıyormuş dıyorum oda yavas yavas otura kalka yemegını yıyor bıtınce de senı beklerken uyuya kaldı dıyıp tv kapatıyorum bu sayede onunda gönlü olmuş oluyor, benımde, gunde 15 dk 30 dk arası izliyoruz beraber