Nurerdognn 41 günlük bebeğim var ve doymuyor sürekli ağlıyor hep aranıyor doymadığına eminim mama desteği yapmak zorundayım sma mama mı iyi aptamil mi sizce
1_anne Nurerdognn genelde o zamanlarda bebekler sürekli memede olmak isterler zaten. Çişli bez sayısı günde 4 5 ise ve ağırlıkları bir yumurta kadarsa bebek doyuyor demektir. Kilosu ne kadar bebişin
Kuzularinanasi Nurerdognn sutunuzu arttirma yoluna gidin bence varken.daha cok kucuk surekli emmek ister ztn doydugunu da bilmez doysa da emmek ister ,o yuzden ac olduguna emin misiniz.gunde 5 6 cisli bez varsa doyuyordur.doktor demeden kendi kafaniza gore de mama baslanmaz
nonikannesi Nurerdognn ben sma kullandım doğduğundan beri. Önce emziriyorum mutlaka sonra mama desteği. 2 aylık 1. Ayda 1450 gr aldı 2. Ay 1750 aldı. (2. ayda sütüm biraz da olsa arttı daha çok emzirdim mama vermediğim günlerde oldu) sma doyurucu ve kilo aldırıyor gibi gözüküyor aldığı kiloya bakılırsa
Yasmnnnn Nurerdognn gazlı bir bebek mi? Kızım çok gazlıydı sma daha da gazlı yaptı doktorum aptamil conformil 1 önerdi gayet iyi şuanda kilo alımıda iyi
Nurerdognn 1_anne En son 4200 dü hemşire bebeğin küçük doğmuştu şuan gayet iyi sütün bebeğe yaramış demişti ama 3 gündür böyle
Gncylcnky Bu aylarda bebek anneden uzak kalmamak icinde surekli emmek ister aglar ki kucakta kalmak sizinle bir bağ kurmak ister 5 6 tame cisli bez varsa gunluk ve huzurluysa memeden cektikten sonra doyuyordur ama sizden ayri kalmak istemiyordur.
barbunyalikek Yasmnnnn Ayyy aptamil comformil çok kötü kokuyor tadı acı bende değiştirmeyi düşünüyorum bebelac golda geçeceğim galiba
ikikizannesi Nurerdognn kesinlikle sma benm oglum once aptamil sonra hipp denedik icmedi sma icti bir tek markette bulamadigimda bebelac almistim onuda icmedi ille sma olcak artik stoklu kullaniyorum
ParsBebek Nurerdognn benimde aynıydı uyumuyordu bı türlü inat ettim bir gün hatta 2 saat emdi yine doymadi mamaya başladım aptamil 1 kullanıyordum ondan da memnundum ama gaz sıkıntımız olduğu için aptamil comformile geçtim şimdi daha rahatız
Bebegimm1 Nurerdognn hipp combiotic daha iyi tabi her mama bebege iyi gelmeyebilir sma da iyi bu ikisini doktor onermisti ben hipp tercih etmistim gaz kabizlik kilodan yana da sorun yaşamadi bebegim hic
ParsBebek barbunyalikek tadı cok acı değil aslında diğerinden biraz daha fark var sadece. Benimki sevdi oyuzden devam etmeyi düşünüyorum bakalım