Yasmnnnn Kızlar evim 25 dereceyi gösteriyor ama sanki serin gibi ya bilemedim kombi açmalımı sizce? Bebeğim içinde kısa kollu çıtçıtlı var üstünde ince sweat altında uzun pijama
Eliz13 Yasmnnnn 24-25 derece gayet iyi altı uzun üstü kısa kolluyla duruyor bebeğim bu derece de şuan
Perimasali Yasmnnnn kombiyi açıp 30 derecemi yapmayı planlıyorsunuz dışarda yazın 30 dereceyle durabiliyomusunuz
Yasmnnnn Perimasali hayır sadece ilk bebeğim kaç derece olmalı bilmediğim için burda fikir almak istedim üşümesin diye. 30 derece yapmıyorum tabiki
Perimasali Yasmnnnn bence evin içi gayet iyi biz kışın kombiyi açınca 23-24 derecede tutuyoruz evin içini sizin açmadığınız halde böyle gayet iyi 😌
Nsbumt8 Yasmnnnn gun ici 25 iyi ama biz gece uyuyamiyoruz bu derecede oglumun burnu tikanir Ben gece 20 19 dereceye ayarlarim ve suan havalar okadar abarti soguk degil 😅