1 aylikken tabi sürekli uyku modunda olan bebeğim emerken uyuyakaliyordu yada pispisla. Ama bebeğim şuan 3 aylık ve 1 ay olduktan sonra sallanmadan uyumuyor, basbasbagiriyor uykuya geçerken. Yani ayakta hafif sallayarak uyutmak problem değil tamam ama gün içinde sallamazsam eğer hemen gözünü açıyor sürekli sallanması lazım uyuması için. Uyutup besigine veya koltuğa koydum mu hiç uyumamış gibi açılıyor gözler. Gece öyle değil şükür 12den sonra yatağına koyabiliyorum. Başına gelen varsa veya nasıl çözüm bulurum yardımcı olur musunuz. Yani sürekli sallıyorum, uyanık olduğu zaman ana kucağına koyup kahvaltımı öyle hazirlayıp uyuttugumda yiyebiliyorum. Gün içinde 2 saat bile kesintisiz uyusa yeter amaaa.. ayakta sallayanları kınardım kınamayın arkadaşlar 😂